by-cube6726DE18-128E-43E4-B447-D06D47091442icon-password-hideicon-password-showicon-soc-twitterCAD844F2-320D-45C6-B175-AF8D01DF9766icon-soc-whatsapp112CBFE3-B5AA-4B81-8862-89F6C0D8AA7D

Konkurss

Sāc ar ideju! Pieredze sekos.

Samsung ideju konkurss skolēniem “Solve for Tomorrow” iedvesmo jauniešus risināt sabiedrībā aktuālas problēmas. Ja tev ir ideja, kā, izmantojot tehnoloģijas, radīt ilgtspējīgus risinājumus videi draudzīgai nākotnei, pastāsti par to! Sāc ar ideju! Mēs palīdzēsim tev to attīstīt kopā ar pieredzējušiem mentoriem, apgūt dizaina domāšanas pamatprincipus un radīt risinājumus labākai un zaļākai nākotnei. Gūsti pieredzi, iemācies ko jaunu un pierādi sevi!

Kas ir Dizaina domāšana un kā to pielietot?

Dizaina domāšana ir gan domāšanas veids, gan process un metožu kopums. Uzzini vairāk un iemācies, kā to pielietot, kopā ar Samsung Solve for Tomorrow!

Dizaina domāšanas 1. posms - izpēte

Dizaina domāšanas 2. posms - problēmu definēšana

Kas ir Dizaina domāšanas 3. posms - ideju izstrāde

Ideju spodrināt palīdzēs mentori

  • Būsim gudri un viedi savās izvēlēs!
    Rudīte Vesere Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas Vides aizsardzības departamenta direktore
  • Maikls Džordans ir teicis: "Talent wins games, but teamwork and intelligence wins championships!" Turklāt, darbojoties komandā, vienmēr būs iespējams paveikt vairāk nekā cīnoties individuāli.
    Ansis Šķibusts CUBE Aģentūra Izpilddirektors
  • Zinošs, piesardzīgs un gudrs interneta lietotājs ir ceļš uz labāku un drošāku interneta vidi ikvienam no mums. Es zinu, ka jauniešos ir spēks. Spēks mainīt ne tikai nākotni, bet arī šodienu. Galvenais, noticiet paši sev!
    Maija Katkovska Latvijas Drošāka interneta centra (Drossinternets.lv) vadītāja
  • Tīrs ir nevis tur, kur tīra, bet gan tur, kur nemēslo. Tāpēc uzskatu, ka galvenais ir sabiedrības kultūras un attieksmes maiņa – mūsu rūpes par vidi un rīcība ar pašu radītiem atkritumiem ir inteliģences un kultūras līmeņa spogulis.
    Laima Kubliņa “Zaļā josta” mārketinga vadītāja
  • Mūsu ikdienā tehnoloģiju klātesamība jau ir kļuvusi par neatņemamu sastāvdaļu, tādēļ uzskatu, ka ir jāizmanto šis potenciāls, lai arvien lielākai sabiedrības daļai sniegtu praktiskas un ērtas iespējas, kā savus ikdienas paradumus padarīt ilgtspējīgākus un videi draudzīgākus. Savā dzīvē balstos uz amerikāņu uzņēmēja Džima Rona citātu: “If you really want to do something, you'll find a way. If you don't, you'll find an excuse.”
    Signe Jānelsiņa SIA “Zaļā josta” mārketinga projektu vadītāja
  • Tādas programmas, kā ANO Ilgstpējīgas attīstības mērķi un Eiropas zaļais kurss, mums pasaka priekšā, kuras ir tās nozares, kurām nepieciešami ilgstpējīgi un inovatīvi risinājumi. Mums atliek tikai izvēlēties pareizos rīkus un problēmu pie kuras strādāt. No problēmām nav jābaidās, tās ir jāizmanto, kā iedvesmas avots, lai kopīgi radītu zaļāku un ilgstpējīgāku vidi!
    Laura Grundmane Zinātnes un izglītības inovāciju centra (ZIIC) Projekta "Inovāciju centra attīstība Liepājas pilsētā" vadītāja
  • Šodienas tehnoloģiju pieejamība ļauj ikvienam pašam izgatavot (gandrīz) jebko. Saskati šarmu tehnoloģiju radītajās iespējās - izgatavo to, ko veikalā vari nopirkt, realizē no idejas līdz prototipam to, kā veikalā nemaz nav!
    Kitija Kuduma Izglītības tehnoloģiju un digitālās ražošanas entuziaste
  • Zeme spēj apmierināt katra cilvēka vajadzības, bet ne cilvēku alkatību!
    Māris Narvils Latvijas Zaļās kustības valdes loceklis
  • Radošums ir dabisks. Cilvēkam pieaugot, tas bieži mazinās, pat izzūd. Tāpēc es ticu radošai vides izglītībai, kas bērnos un jauniešos uztur un atbalsta dabisko radošuma potenciālu. Pasaulei ir ļoti nepieciešami radoši tehnoloģiju risinājumi, kuri respektē arī dabas tiesības.
    Elīna Pekšēna Pasaules Dabas Fonda Izglītības un sabiedrības iesaistes programmas vadītāja
  • Pasaule ir apaļa, un viss, ko dodam, nāk atpakaļ, tāpēc mums ir jādara labākais, ko no sevis varam izdarīt. Tikai mēs varam Pasauli padarīt labāku un skaistāku!
    Justīne Rusakova Liepājas pilsētas Izglītības pārvaldes Zinātnes un izglītības inovāciju centra izglītības metodiķe